۱۳۸۸ تیر ۷, یکشنبه

سركوب ماشيني!

ديشب جلويي كامپيوتر نشسته بودم داشتم نوشته ها و اخبار اتفاقات و شلوغي هاي اخير مي خوندم و با تمام وجود محوي اين نوشته ها بودم.
با خودم ميگفتم تو كشوري كه آمار تلفات سوانح رانندگي اش در هر ساعت چند ده نفره و تعداد مجروحين اين سوانح بالغ بر چند 100 نفر در ساعت هست (آمار دقيقشو نداشتم حدسي گفتم) حالا چرا بايد كشته شدن چند نفر و مجروح شدن 100 ها نفر در تظاهرات براي دولت مردانش مهم باشه؟اصلا چرا اين موضوع براي دنيا مهم باشه؟
براي همين من 1 پيشنهاد خوب و رندانه براي احمدي دارم و اون اينكه از اين به بعد براي سركوب كردن تظاهركنندگان و ايجاد همبستگي بيشتر بجاي استفاده از تفنگ ، باتون و چاقو .... از خودروهاي ملي يا بهتر از تريلي هاي روسي و چيني كه ترمز درست حسابي ندارن استفاده كنيد.بدين صورت كه ابتدا اجازه دهيد كه تجمعات هر چه با شكوه تر تشكيل شود ومردم شاد وخوشحال باشن و سپس با استفاده از 10 عدد تريلي كه به سپرهاي محكم آهني مجهز شده اند مردم را سركوب يا مجروح و يا مقتول نماييد.اينطوري چند مزيت داره :
اول : ديگه كسي نميگه كشتار كردين چون سانحه رانندگي بوده –
دوم : با توجه به اينكه امسال سال تصحيح الگوي مصرف هست ، خرج الكي براي كلي تير ، اسلحه و سرباز نمي كنيد
سوم :بجاي كشتن دو سه نفر در هر عمليات مي تونيد 100 ها نفرو يكجا بكشين.
چهارم : براي انداختن تقصيرها به گردن يك نفر ، ديگر نيازي به ايجاد تشنج در سياست بين المللي نيست چون چند راننده از جان گذشته (خواسته يا ناخواسته ) وجود دارند تا محاكمه شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر